Subject: FW: Riigimaanteelt mahasõidu projekteerimise tingimused
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Apr 2024 13:17:57 +0300

Palun reg mulle

From: Timmo Vaher <[email-masked]>
Sent: Monday, April 15, 2024 1:06 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Riigimaanteelt mahasõidu projekteerimise tingimused
Importance: High

Tere,

Ehituskonsult OÜ tegutseb Solarpark Kuusalu OÜ käsundil.

Solarpark Kuusalu OÜ soovib rajada riigimaanteelt mahasõidu ehitatud
päikeseelektrijaama kinnistule.

Pöördusime projekteerijate poole kes juhendasid meid küsima
Transpordiametist projekteerimistingimusi. Helistasin infonumbrile 620
1200 ja sealt juhendati edasi Teie poole pöörduma antud küsimuses.

Mahasõitu soovime projekteerida ja lahenduse kooskõlastamisel
Transpordiameti poolt ka ehitada Kuusalu-Valkla teelt (11267) kinnistule
Kurepõllu (35201:002:0541) mille omanik on Solarpark Kuusalu OÜ (reg.nr.
16032752).

Mahasõit peaks paiknema järgneval maa-ameti ekraanikuval punase joonega
märgitud tsoonis. Mahasõidu eesmärk ja kasutusotstarve on
päikeselektrijaama hoolduseks vajalike sõidukite ligipääs.

Palume Solarpark Kuusalu OÜ-le väljastada mahasõidu
projekteerimistingimused või juhised projekteerimistingimuste saamiseks.

Lugupidamisega,

Timmo Vaher

Ehituskonsult OÜ

Juhatuse liige

(372) 52 75 789

[email-masked] <mailto:[email-masked]>